måndag 8 februari 2016

Bara två dagar kvar...

Idag är det måndag och på onsdag är min sista dag som fast anställd på Hässleholms kommun. En konstig känsla som jag nog inte tagit in riktigt. Det ska i alla fall bli skönt med bara ett jobb att köra till om dagarna, och halvtid dessutom. Det har varit i tyngsta laget att fara fram och tillbaka under sex veckors tid. Nu kan jag ägna hela min uppmärksamhet åt mitt nya jobb och läsa på och lära mig allt ordentligt.

Ett tecken på att det börjar bli för mycket i min hjärna kan man tyda av nedanstående konversation tidigare här hemma ikväll...
Jag: Skönt att vara ledig på torsdag och fredag.
Mats: Inte på torsdag väl?
Jag: Var ska jag vara då?
Mats: På ditt nya jobb.
Jag: Javisst ja!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...