onsdag 3 februari 2016

De små liven växer...

 Mitt i allt elände här hemma med att min mamma är så sjuk åkte vi bort till Monika ikväll och träffade Raffes små valpar. Då glömmer man alla tråkigheter. Det är precis en vecka sedan Rebecca och jag var där. Nu hade de öppnat ögonen och rörde sig mycket mer. 

 Det är inte mycket vitt på dem. Några av dem har nån tunn strimma eller liten fläck. En av dem är helsvart. Det är bara tikar. 

En liten sömntuta :-)
 Jag har inte jobbat idag. De ringde från sjukhuset igår kväll att min mamma blivit sämre så vi körde dit och satt där några timmar. Sen har jag varit där i två omgångar idag. Imorse och i eftermiddag. Det är sånt här man måste ta sig igenom här i livet, vare sig man vill eller ej. 

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Otroligt söta små valpar.
Jobbigt när någon man tycker om är sjuk. Ta hand om varandra.
Styrkekram till dig.
/Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...