lördag 24 november 2012

Julstädning på schemat...

Som tur var så vaknade jag med en himla energi imorse. Idag ska det julstädas här hemma. Kanske åker stakarna också upp idag, jag får se. Imorgon ska jag nämligen ha möte här hemma med Newfoundlandhundsklubben Södra. Då får det vara lite ordning och reda här. Jag ska också bjuda på något som jag inte gjort innan. Kommer att lägga upp det i nästa inlägg. Jag fick receptet av Cilla igår, så det blir spännande.

Gårdagens besök på julmarknaden var kanon. Det blev lite inköp av diverse saker. Jag köpte bl a ett jättefint hjärta i fårull som jag ska hänga upp nånstans härhemma. Det blev även några småtomtar i lera och väldigt god skånsk leverkorv.
Det fina fluffiga hjärtat i fårull

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...