måndag 19 november 2012

Full fart och ny vecka...

En ny vecka och min andra LIA-vecka. Man har ju blivit lite bortskämd när man studerar att man har så mycket hemmatid. Nu är det helt plötsligt heltidsarbete. Upp halv sex för att ta ut hästar vissa mornar. Som tur är har jag inte varje morgon utan vi turas om om utsläppet. Jag vill också mocka klart till Vanilj  redan på morgonen så att det bara är att ta in henne när jag kommer hem vid halv fem, så det är lite att pyssla med innan man åker iväg. Chapman ska ju också ha mat och ibland blir det att vi går en liten runda också.

På torsdag börjar den årliga julmarknaden på Hässleholmsgården. Såklart måste jag ta mig dit. Blir spännande och se om jag får någon familjemedlem med mig dit. De andra tycker inte alls att det är lika kul som jag. Konstigt :)

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag tycker ju :(

Chapmans dagbok sa...

Javisst, hade du varit hemma så hade vi ju såklart gått tillsammans :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...