onsdag 28 november 2012

Mitt i veckan...

Hela denna vecka har jag varit en dag före. Igår tisdag trodde jag det var onsdag. Idag har det känts som torsdag. Inte bra när det är på det hållet. Som tur är har jag bara en fyra-dagars arbetsvecka den här veckan. På fredag är jag ledig från min LIA. Då är det nämligen tentagenomgång i Kristianstad. Ve och fasa! Jag vill inte veta. Det är lika nervöst varje gång...

Till helgen händer det lite roligheter. Då ska vi på Wallmans i Köpenhamn med Mats´ jobb. Ska bli kul! Jag har inte varit i Köpenhamn på jättelänge. Det är för dåligt när man ändå bor så nära. Det är ju bara att gå ner till stationen och sätta sig på tåget, så är man i Köpenhamn efter knappt 1½ h. Det får bli ändring på det framöver.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...