torsdag 5 maj 2022

Ovesholm även i år...

Då har vi firat Mats ikväll tillsammans med närmaste familjen. Det blev en trevlig kväll 😊 Då det är en vanlig jobbdag hade vi gjort det lätt för oss. Förbeställd smörgåstårta och Budapestrulle som jag var och köpte när jag slutade jobbet idag. 

Vad fick han då av mig? Jo, förutom en löpartröja hade jag köpt biljetter till Jan Rippe & Per Fritzell´s föreställning Gott & Blandat som de kommer med till Ovesholm i sommar. Ifjol var vi och kollade på Lena Ph där och i år blir det dessa två från Galenskaparna. Det blir nog väldigt bra 😊 Det fanns även andra bra artister som kommer dit, men jag gillar dessa två och så passade det bra i tiden också med vår semester.

Ovesholm Sessions hittar du HÄR.


Då är det redan fredag igen. Helt galet vad veckorna rullar på fort. Vi sa det på jobbet idag, att snart kan man börja räkna ner inför semestern 🌞

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...