söndag 8 maj 2022

Odlingskragar i rost...

Jag hittade en rolig e-butik som säljer fina inredningsgrejer till hemmet och trädgård. Där hittade jag dessa runda odlingskragar i rost. Det fanns även andra modeller och storlekar. Jag tänkte prova att gräva ner dem och ha dem runt mina bärbuskar här nere i Komstad. De har en höjd på 20 cm så kanske 10 cm är lagom att de sticker upp. Jag får prova mig fram och se hur det kommer att se ut 😊

Jag tror detta kommer att se prydligt och snyggt ut. Jag beställde 3 st av modellen som är 60 cm i diameter. Det kändes lagom till mina buskar. Funkar dessa bra och jag gillar dem kan man ju beställa fler. Du hittar dem HÄR.

Jag får visa sen när de kommit 😊

Lika härligt väder idag. Man vill ju bara vara ute och fixa.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...