tisdag 24 maj 2022

Kristihimmelfärdshelgen...

När vi var på Kap Verde läste jag den första delen av De sju systrarna. När vi kom hem började jag på andra delen men sen har den bara blivit liggande på mitt nattduksbord. Ikväll började jag läsa den igen. Tänkte att jag ska hinna med att läsa lite nu när det blir långhelgsledigt igen då jag har tagit fritt på fredag. Så det blir skönt 😊


Det blir säkert inte så mycket läsande som jag tänkt mig för som vanligt har jag en hel del ogräs att rensa. Putsa några fönster hoppas jag också att vi hinner med. Ett par löprundor också 😊 Kanske vi t o m kunde in till Simrishamn en dag och festa till det med ett restaurangbesök 😋

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har läst dem allihop. På något vis vill man veta hur det går för alla systrar! Men liiiite sega emellanåt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...