måndag 23 maj 2022

En holk uppe...

Innan vi åkte hem igår från Österlen satte vi upp på vårt förråd en av de fågelholkar jag beställde för ett tag sen. Det blev jättefint. När jag var liten hade vi två st holkar på denna sidan och en på andra gaveln. Roligt att ta upp den traditionen igen. 

Hoppas nu bara att småfåglarna hittar dit. Kanske det är försent i år, men till nästa år kanske 😊


Ikväll blev det padel igen efter jobbet. Vi märker allihopa hur vi utvecklas och det blir mer och mer "riktigt" spel för varje gång. Kul 😊 Jag fick också höra idag att vi ska ha en padelturnering på jobbet till hösten. Det blir ju riktigt roligt. 

Det blir en kort arbetsvecka även denna. På torsdag är det Kristihimmelfärds och fredagen är en klämdag som jag tagit ledigt. Det var väl första veckan i maj som jag jobbade hel vecka, sen har de andra blivit förkortade då jag tagit ut av mina flextimmar. Så himla lyxigt och välbehövligt det varit 💖

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...