onsdag 14 april 2021

Till Öland...

Jag håller på att packa ikväll. Vi kör till Öland redan imorgon efter jobbet. Annars blir det att både fredag och söndag är resdagar och bara lördagen en hel dag. Nu blir det två dagar på plats istället 😊 Jag tar egentligen flexledigt på fredag, men jag har ett teamsmöte på morgonen och jag kommer ändå att kolla min mail och fixa det som jag tycker inte kan vänta.


Jag kom på att vi skulle kanske iordningställa en liten pallkrage i trädgården där uppe på Öland. Det är svårt att så något som behöver passning, men lite kryddor som t ex gräslök, persilja, oregano och timjan hade varit trevligt att ha. Det borde klara sig och nu på sommaren kommer där att vara mer folk regelbundet också i stugan som kan vattna om det skulle behövas. Det hade väl varit trevligt 😊 


Det ska bara vara en liten pallkrage och jag såg att Biltema har en passande för bara 79:90. Ett lagom stort projekt för en helg 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...