söndag 11 april 2021

Snöslask...


Fy vilket tradigt väder vi haft idag. Rena snöslasket... 😔 Vi var ute en morgonrunda med hundarna, men sen har vi mest kurat inomhus. Vi satte t o m igång en brasa för att få igång mysfaktorn och så kollade vi på några avsnitt på Netflixserien Snabba cash. Den är bra, men jag har lite svårt för såna serier. Jag vill inte riktigt ta in att samhället ser ut så idag. 

En sak som jag faktiskt gjort idag är att jag inventerat i min garderob. Jag passade då samtidigt på att slänga lite gamla strumpor och linnen som var utslitna. Jag konstaterade att nu när våren och sommaren kommer behöver jag några nya toppar och blusar. Lite nya underkläder behöver jag också kosta på mig. Jag får ut på nätet och kolla runt lite.

Jag hade också planerat in att jobba en stund idag, men när jag skulle logga in här hemifrån gick det inte. Det kom bara upp hela tiden att det var serverfel, så jag fick faktiskt köra bort till jobbet och fixa det jag skulle. Skönt att det blev gjort i alla fall, för imorgon har jag fullt upp ändå. Månadsbokslutet ska vara klart imorgon så jag kände att jag var tvungen att göra det som jag tänkt för att hinna med.

Ikväll blir det köttfärssås och spaghetti som Mats redan har gjort klart. Några matlådor till veckan som kommer blir där nog också 😊 Helt klart redo för en ny arbetsvecka.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...