måndag 19 april 2021

Punka och semester...

När jag tog fram min cykel ut från vintervilan 😊 häromdan var där punktering på bakdäcket. Jag hade tänkt att cykla till jobbet den dan för jag visste att de höll på att gräva längs med vägen på flera ställen, men det fick bli bilen den dan som vanligt. Typiskt, när man för en gångs skull tänkte vara lite duktig och aktiv.


Nu är punkan lagad, så nu kan jag cykla igen.

Det har varit väldigt varmt och skönt idag och det ska vara så imorgon också , men sen ska det bli kallt igen. När ska värmen komma tro? Det känns som att vi blev lurade på två dagars värme nu när vi var på Öland i helgen och där var så kallt, haha... 😊 På tal om värme så är våra semestrar på jobbet klara och idag la jag in min semester i vårt tidrapporteringssystem, så nu börjar det kännas på riktigt att semestern är rimligt nära.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...