fredag 9 april 2021

En helg utan några planer...

Det har gått några dagar sen jag skrev, men det är månadsskifte och då har vi extra mycket på jobbet. Jag har jobbat några timmar varje kväll i veckan också förutom i onsdags då det var träning. I onsdags hade vi knappt någon löpning alls utan det var ett styrkepass. Riktigt roligt! Redskapen vi använde oss av var bildäck och långa trästavar. Enkla redskap som man kan göra så mycket med och som man egentligen lätt kan ha hemma. Jag har fortfarande lite träningsvärk i armarna haha...


Ja, vad ska vi göra i helgen då? Vi har inget speciellt inplanerat. Jag ska jobba lite, kamma hundar, greja ute i trädgården, städa. Ja, lite av sånt där vardagligt 😊 Vädret ska väl inte bli nån höjdare så vi har sagt att vi blir hemma denna helg. Jag hade i och för sig behövt ner till Komstad och kolla till mina tomater som jag satte i påsk, men det är ju inte så långt så vill vi åka neråt så gör vi det snabbt.


På tal om trädgården så hade Mats kört med vår lilla harv på gårdsplanen när jag kom hem. Det ser så himla prydligt ut när det är gjort. En bra start på helgen att det är finkrattat när man kommer upp till oss 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...