söndag 21 april 2024

Takrenoveringen har börjat...

Såg att mitt förra inlägg gjordes i onsdags och idag är det söndag. Alldeles för många dagar som gått, men så är det ibland. Helgen har gått så fort. Rebecca kom i fredags. Hon och Aron åkte till Malmö igår för att springa Varvetmilen och för er som inte vet så är det en förberedelse inför Göteborgsvarvet. Tiden man gör på Varvetmilen ska göra att man får en starttid som passar en på Göteborgsvarvet.

Den 18 maj är det Göteborgsvarvet så då får vi åka upp där och heja på dem. Jag har varit där några gånger nu och det är en riktig folkfest 😊


Jag körde och hämtade min bänk idag som kommit, och så skruvade jag ihop den direkt när jag kom hem. Riktigt fin och nu har den kommit ut på sin plats vid garaget. Skönt att ha en liten sittplats där.

Mats har börjat riva ner taket på lilla stugan. Det var i sämre skick än vad vi trodde så det blir till att byta alltihopa. Helt överraskade var vi väl inte även om vi hoppades på att det inte skulle vara så. Tur att han är duktig på att bygga och snickra så att han kan fixa det själv.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...