onsdag 17 april 2024

Mina plantor och en ny bänk...

Mina tomatplantor och luktärtor tar sig fint. Luktärtorna har verkligen skjutit i höjden 😊


Det har varit så kallt de senaste dagarna, men jag har en stor urna som jag ska sätta luktärtorna i så fort det blir lite mildare. Jag ska försöka få till någon slags spalje som de ska klättra på. Jag har en tanke att bygga en av grenar, men jag får se om jag fixar det.

Väldigt roligt är det i alla fall att de tagit sig så fint 😊


Jag beställde en bänk att ha utomhus häromdan från Jotex. Den är 1 meter lång och jag ska ha den vid vårt garage. Precis bredvid garageporten där vi tidigare hade två stolar och ett bord, men de har jag tagit ner till Komstad nu istället. Nu ska denna bänk få sin plats där😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...