onsdag 30 augusti 2023

En onsdagslista...

Jag såg att Elsa Billgren hade gjort en onsdagslista och jag tyckte det var så trevligt så jag hänger på...

Två böcker jag vill läsa
Jag har precis börjat på den åttonde och sista boken om De sju systrarna, "Atlas, historien om Pa Salt"
Jag har länge haft "Marple, twelve new stories" liggande på mitt nattduksbord. Blir min nästa bok att läsa

Två saker jag skjuter upp
Rensa i vårt kontor
Att cykla till jobbet


Två dryckesbeställningar jag gör på bar
En ljus öl
Ett glas vitt vin

Två saker jag ogillar med mig själv
Konflikträdd
Kan stressa upp mig själv

Två saker jag gillar med mig själv
Jag är snäll
Jag påverkas inte så mycket av vad andra tycker, litar istället på min egen magkänsla


Två plagg jag vill ha
En ny Fjällräven vinterjacka efter att min gamla blivit helt utsliten
Nya svarta curlingkängor

Två saker jag drömmer om
Att bo vid havet
Ett stort trädgårdsland där jag kan odla (när jag blir pensionär så kanske...)


Två personlighetsdrag jag älskar hos andra
Pålitlighet
Ärlighet

Två saker jag längtar efter
Att det är fredag och vi ska till Österlen
En weekend i Stockholm i höst

Nu vet ni lite mer om mig 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...