torsdag 10 augusti 2023

Det regnar och regnar...

Vilket trist väder det varit hela veckan. Det har regnat varenda dag, men man får ju vara tacksam att man inte bor i de områdena som drabbats hårt av översvämningar och jordskred.

Jag har anmält Cindy och mig på Fortsättningskurs som är nästa steg efter unghundskursen vi gick i våras. Jag hade ju egentligen tänkt att vi skulle gå en spårkurs, men jag var försent ute så där var redan fullt. Jag vill ändå gärna göra nånting tillsammans med henne så då fick det bli denna och det blir bra det också 😊Den börjar om två veckor och är sju gånger så då har vi det inbokat en kväll i veckan.


Redan fredag imorgon. Vi ska iväg på hundutställning denna helg och som vanligt är där en del förberedelse inför det. Jag kollade in vädret ikväll och det ska ju faktiskt bli fint väder i helgen. Det hoppas vi på att det blir så 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...