torsdag 26 januari 2023

Tulpandags och hundbursträning...

Vi har tränat på med hundarna att gå in och ut ur den nya buren i bilen varje dag och idag gick Cindy in själv. Nu vet hon att hon får korv eller ost när hon är där 😊 Leia har gått in själv ända från början även om det var lite spänt i början. Hon får såklart också korv när hon gått in. Det ska vara roligt att vara i bilen och det har de alltid tyckt, men både ny bil och bur samtidigt ställde till det lite.

När vi var på valpkursen i tisdags fick jag hjälp av kursledaren att få in Cindy. Annica, vår kursledare, var och hämtade blodkorv och med hjälp av det gick Cindy in i bilen direkt. Inga problem alls. Det tyckte hon var riktigt smarrigt, så det ska jag köpa när jag handlar imorgon. Alla knep är tillåtna 💗


Åh, vad jag tycker om tulpaner. Jag är ganska dålig på att unna mig snittblommor, men tulpaner blir det alltid några buketter varje januari 🌷Det blir så himla fint i köket när det kommer en vas med tulpaner på bordet. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...