tisdag 31 januari 2023

Längtan till sommaren...

Nu är valpkursen vi gått på slut. Det var sista gången ikväll och det var så roligt och Cindy var så duktig. Men det är ju så, är jag bara tillräckligt bestämd och tydlig så blir det bra 😊 Allt det hänger ihop. Sen kan det såklart misslyckas ibland, men då är det bara att träna på och göra om igen. Och tänk, ikväll var det heller inget strul med att få in henne i buren i bilen. Jag fixade allt själv.

Nu får jag fundera på om jag ska gå en fortsättningskurs med henne. Det börjar en i mars så där borde vi vara med.

Jag kollade på Mandelmanns på tv ikväll. Helt galet sån längtan till sommaren jag fick, men det går fort nu. Om två månader börjar våren komma så smått. Härligt 😊


För att stilla det värsta kan jag nog börja beskära mina äppleträd redan nu. Kanske kan ta det till helgen om vädret är bra.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...