måndag 2 april 2018

Hemma igen...

Då var påsken slut för detta år och vi är hemma igen. Om man tänker vädermässigt, så är det ju detta en påsk man bara vill glömma. Det blev ändå en trevliga dagar med rivning av vår hall, minikonstrunda och påskmiddag med familjen. 

Lurbas vill vara med i husvagnen 😊
Här hemma har vi knappt någon snö alls, till skillnad mot i Komstad där man fick pulsa fram i trädgården. Vi har packat nya husvagnen i eftermiddag. Mats kör upp den till Falköping imorgon bitti då nya järnvägsjobbet drar igång. 

Ikväll har jag gjort något så udda som att sortera våra nycklar. Jag har gett mig den på att få ordning och reda på alla lösa nycklar som ligger här hemma.. Jag köpte nya nyckelringar för ett tag, såna där i olika färger i plast och som man skriver på, och nu känns det som jag har koll på läget. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...