onsdag 4 april 2018

Äntligen lite värme...

Raffe njuter i vårvädret
Idag har det varit riktigt vår i luften. Jag fick t o m ta av mig mössan när jag gick rundan med hundarna runt sjön i eftermiddags. Efter rundan tog jag en kopp kaffe på verandan och hundarna la sig och slappade i grusen. Nu ska markerna bara torka upp lite också, så är allting perfekt 😊

Jag längtar riktigt nu till vår spanientripp i slutet av månaden. När vi landat i Malaga ska vi hämta ut vår hyrbil. Sen skjutsar vi Rebecca till SOSAnimals och lämnar henne där, och vi andra kör sen vidare till lägenheten vi hyrt i Mijas. Rebecca åker en flight och vi andra åker en annan flight, men med samma avgångstid. Konstigt egentligen att två bolag flyger samtidigt till samma destination, men så är det. Det gäller ju att inget strular med någon av flighterna, men vi får väl vänta på varandra där nere i sådana fall. Jag börjar redan fundera på hur jag ska packa. Vi åker endast med handbagage, och för bara fyra nätter så behöver man inte så mycket. Det svåra är ju med vätskorna, men vi får väl handla schampo och sånt där nere annars. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...