tisdag 23 januari 2018

Snö och kallt är bra ibland...

Sån skillnad det blir här inomhus så fort det blir minusgrader. Vid minsta lilla regn och rusk och det är plus ute blir det så grusigt här inne av hundarna så jag kan bli tokig. Hela hallen är täckt av handdukar för att ta upp det värsta när de går in. Tvättmaskinen går i ett för att tvätta alla blöta och smutsiga handdukar som går åt. Nu har det varit snö och kallt i en vecka och jag har nog bara haft dammsugaren framme en endaste gång på de här dagarna. Tänk vad olika saker det är som lyfter upp vardagen för var och en av oss 😊


Jag gjorde en god bönsallad som vi hade lax till igår. Det är några matvaror som jag alltid försöker ha hemma och det är färska grönsaker och bönor på burk så att man lätt man blanda ihop en sallad. Det finns så många olika sorters bönor och jag försöker köpa lite olika sorter. Jag gillar faktiskt mest de vita.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...