måndag 29 januari 2018

Posters...

Jag brukar inte vara en vän av posters utan jag är mer en oljemålningsperson 😊😊 Men man är inte sämre än att man kan ändra sig. Rebecca fick så himla fint i sitt stora rum uppe i Kalmar när hon fick upp sin tavelvägg där. Nu har jag härmat henne och beställt en bild som även hon köpte, nämligen en karta över Sydney, här. Jag ska ha den i vår lilla "hall" in mot vårt sovrum och toalett.

Jag hittade även en som hade passat i Arons kök. Han godkände den, så jag beställde den också ikväll. Han vill inte ha den i en träram utan den ska hänga med posterhängare, se bild här.

Idag blev också turen ner till Qvesarum av, äntligen. De hade sadelhängaren hemma som jag skulle köpa, så nu har jag den här hemma. Nu ska vi hämta ner Carmencitas sadel från vinden och putsa upp den, och så får vi se om det blir lika bra som jag tänkt mig när den kommer upp. Inlägget med sadelhängaren finns här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...