tisdag 16 januari 2018

Mandelmanns och nytt te...

Har precis kollat klart pĂ„ veckans avsnitt av Mandelmanns😊 Det Ă€r bara sĂ„Ă„ bra. Sorgligt med det lilla lammet som dog, men sĂ„n Ă€r livets gĂ„ng. Det Ă€r vĂ€l i och för sig bra att de inte bara förskönar livet pĂ„ landet, att det dĂ€r med liv och död Ă€r sĂ„ pĂ„tagligt nĂ€r man lever med djur. Jag hade ju tĂ€nkt att vi skulle Ă„ka dit i somras, men vi var ju knappt i Komstad denna sommaren sĂ„ det hanns inte med. Vi fĂ„r försöka ta det denna sommaren som kommer istĂ€llet.

Jag köpte ett nytt te idag. Jag provade det nu ikvĂ€ll nĂ€r vi tittade pĂ„ Mandelmanns. Det var gott. Inte det godaste te jag smakat, men helt ok. Jag har ett Pukka-te sen innan, det som heter Detox. Jag tyckte att detta hade lite snarlik smak som det. De hĂ€r Pukka-teerna finns i flera olika smaker och deras förpackningar Ă€r vĂ€ldigt fina. Jag visste inte riktigt vilket jag skulle vĂ€lja idag nĂ€r jag stod dĂ€r i affĂ€ren, men det blev detta idag. Jag tror att jag ska köpa det som heter Night ocksĂ„. Ska vĂ€l vara bra att dricka innan man lĂ€gger sig, gissar jag 😮

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...