lördag 13 januari 2018

En tur till Qvesarum....

Det blev en lite längre skånerunda idag innan vi kom fram till Komstad i eftermiddag. Vi var tvungna att köra om Kävlinge först för jag ville lämna Newfoundlandsklubbens bokföring till vår revisor där. Jag blev färdig med den i veckan och det är lika bra att lämna den så fort som möjligt. Vi har årsmöte den 11 februari så då måste allt vara igenomgånget och klart.

Det är isande kallt ute, men här inne har vi det varmt och skönt. Alla utebelysning som kom upp förra helgen funkar perfekt. Så skönt att ha allt det klart 😊 

Sadelhängaren jag kollat in
Under veckan som kommer har jag planerat in en tur till Qvesarum i Löberöd. Konstigt nog har jag aldrig varit där förut, så det ska bli riktigt spännande att se allt fint där är. Jag har sen tidigare tittat ut en sadelhängare som jag ska köpa, så jag hoppas att de har den hemma. Vi har sparat Miss Carmencitas sadel. Hon var vår första ponny 💗. Den tänkte jag faktiskt sätta upp någonstans i vårt vardagsrum som går upp i nock. Jag har inte riktigt bestämt var, så vi får klura på det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...