tisdag 30 augusti 2016

Två dagar kvar...

Våra egna vindruvor :-)
 Nu är det bara två dagar kvar tills vi får nycklarna till vårt nya hus. Helt otroligt vad tiden gått fort sen vi skrev papperna, men det har hänt mycket sen dess. Vi har sålt gården och det känns otroligt skönt att det är gjort så att man slipper oron över att ha två boenden en oviss tid.

Jag satte på mitt macro-objektiv på kameran idag. Därav lite annorlunda bilder.
Hösten är här. Det känns i luften och det är härligt, tycker jag. Det är min absoluta favorit av våra årstider. Det infaller något slags lugn i själen :-) Nu blir det väl i och för sig inte så lugnt för oss de närmaste månaderna. Vi kommer att få slita med att packa och sortera. Jag ska lägga ut lite mer av våra möbler också på Blocket nu har jag tänkt. Allt för att vi ska ha med oss så lite som möjligt till Trolle Hill.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...