torsdag 11 augusti 2016

Köket...

Denna lilla spannen från Kockums hittade jag nere i källaren.
 Jag hade kunnat öppna en loppis av alla gamla grejer som jag hittat här nere i Komstad. Mycket av det har jag tagit vara på. En del har faktiskt åkt på tippen, men det har såklart varit grejer som jag inte velat ha. Det fanns så mycket här så det hade varit omöjligt att ta vara på allt. En del av sakerna stod redan framme, men mycket fanns i källaren undanstoppat eller uppe på ovanvåningen i garderoberna. Som t ex de fina brickorna på bilden. De stod undanstuvade bakom ett skåp fulla med damm och spindelväv.

Vårt kök blev verkligen fint och funktionellt efter renoveringen. Precis lagom stort för oss när vi för det mesta är två personer här nuförtiden. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...