fredag 5 augusti 2016

Fortsatt städning och sen båttur...

 Jaha, då är första arbetsveckan avklarad. Dagarna har gått så himla snabbt, men det beror mycket på att vi går in i en period med nya arbetsuppgifter på jobbet. Så det är mycket att ta in och sätta sig in i. Ikväll har vi gjort iordning på vårt kontor nere i källaren. Det känns bra och jag har kommit så långt som jag tänkt att jag skulle när denna veckan var slut. Nu kan jag ägna mig åt där inne i huset imorgon och Mats får hålla på med gräs och kanter, utomhus, imorgon. Sen har vi visningen på söndag. Vi ska ju inte vara där, men man hade ju verkligen velat vara en fluga på väggen och kolla in vilka som är där och vad som sägs :-)

På söndag ska vi även ut och äta med Byalaget. Det gör vi varje år. En trevlig tradition som vi kommer att sakna när vi flyttat. I år ska vi äta på sjön Immeln som ligger ovanför Kristianstad. Där går på sommaren en båt där man bokar bord och turen varar två timmar. Läs mer om det här. Jag hoppas bara att jag inte blir sjösjuk. Jag får nog ta en tablett innan vi åker. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...