onsdag 10 augusti 2016

Matrummet...

 Vilken härlig känsla att vakna i Komstad en "vanlig" onsdag :-) Mats körde iväg till jobbet tidigt imorse, men jag och doggarna kör inte hem förrän vid lunchtid. Jag ska jobba ikväll, så därför kan jag stanna här lite längre. Jag vill visa lite bilder från matrummet som jag är så glad för att vi har fått så fint. Möblemanget i nyrenässans är jag så förtjust i. Det är en stil som jag blivit mer och mer förtjust i ju äldre jag blir. Det är en viss ståtlighet över den, eller hur :-)

 På skåpet utan överdel har jag plockat ihop lite saker som jag tycker är fina och som alltid har funnits här i huset. Hästen med bara ett öra har jag ända sen jag var liten gått och beundrat.

På andra sidan rummet står ett likadant skåp, men denna har en överdel. Det var en hel del slit att kånka runt på dessa möbler under tiden vi renoverade :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...