tisdag 16 augusti 2016

Bröllop till helgen...

På lördag är vi bjudna på bröllop. Det är Mats syster som gifter sig. Allt är väldigt hemligt, så det enda vi vet är att vi ska samlas hos dem på eftermiddagen. Sen ska vi alla gäster och det blivande brudparet åka iväg nånstans. Spännande :-)
Denna Odd Molly-klänning skickar jag tillbaka. Tyvärr..
Det som inte var så spännande var att jag hade beställt en ny klänning på Boozt för denna tillställning. Jag hämtade den igår, men nu ikväll har jag bestämt mig för att skicka tillbaka den då den är i minsta laget. Den satt så märkligt över bysten. Jag var t o m och köpte en ny BH idag för att kolla om det blev bättre... När jag ändå var och köpte den, så svängde jag inom MQ och då köpte jag mig en annan  klänning som jag ska ha istället. Jag hittar den tyvärr inte på deras hemsida, så jag kan inte visa den. Får visa den sen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...