måndag 2 maj 2016

Mitt val att ge mina hundar...


På marknaden finns det en uppsjö att vitaminer och mineraler till både djur och människor. Jag har valt att ge mina hundar ovanstående. För leder och rörlighet ger jag dem grönläppad mussla och MSM. Mot fästingar ger jag dem Fixodida. Man känner sig som rena kemisten när man ska ge dem mat :-) På mornarna får de var och en: 2 tabletter fixodida, 2 tabletter grönläppad mussla och 2 mått MSM. På kvällarna: 2 tabletter fixodida och 2 mått MSM. 

En period fick de nypontabletter mot lederna. Det tar jag själv också periodvis.

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Ja, i den djungel som råder i hälsokostbranchen så gäller det nog att göra som du. Bestämma sig och köra på det. Här äter Maya Cosequin mot artros. Jag kör på Omega 3 för muskler och hjärta och Patrik kör med Longo Vital. Det funkar för vår lilla familj.
Kram på dig Ing-Mari!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...