tisdag 3 maj 2016

Mitt eget hälsokostintag...

Min egen dos varje morgon
Efter att jag igår berättade om vad jag ger mina hundar dagligen, så får jag väl också visa vad jag själv tar varje morgon. Två tabletter nypozin mot leder och rörelser. Sen tar jag mig också ½ dl Forever Livings Aloe Vera Gel. Det var en arbetskollega till mig som började sälja deras produkter och deras mest kända basprodukt är ju den här juicen. Den smakade vedervärdigt i början, tyckte jag, men då sägs det att det beror på nån slags obalans i kroppen. Nu när jag druckit den ett tag så smakar den inte så mycket. Sen jag började dricka den varje morgon har jag inte haft problem med min mage. Det är ju Aloe Vera och den funkar som smörjmedel för magen och tarmar. Ja, man får ju tro på vad man vill, men för mig har den gjort nytta. Jag har ju haft en väldigt stressig och orolig vår, så jag tror faktiskt att denna juice har haft en positiv effekt på min mage.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...