torsdag 12 maj 2016

Fredag för mig...

Det är torsdag kväll och jag är ledig imorgon. Tjoho :-) Denna helg blir det Österlen och hundgårdsbygge för hela slanten. Mats körde ner där redan ikväll, men jag kör ner imorgon. Jag har hästar som ska tas ut imorgon bitti, och så tänkte jag städa klart lägenheten imorgon förmiddag också. För en stund sen när han var framme så skickade han nedanstående bild. Det är grannens katt. I den blivande hundgården har Mats byggt en platå som hundarna ska kunna ligga på och ha lite utsikt. Nu låg katten där i solen och hade full koll över trädgården, haha :-)

Grannens katt :-)
Nu börjar snart Eurovisions semifinal två. Vi är en riktig mellofamilj. Ja, utom Aron då än så länge. Han växer nog till sig... :-) Rebecca sitter och kollar på Irland och vi sitter här, och så skriver vi till varandra och kommenterar om låtarna. Kul!

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Men så söt, grannens kissekatt!
Här laddar vi för ESC- FINALEN. Har inte sett deltävlingarna eftersom vi går upp 05.00 på vardagar så är det liiiiite sent att kika.
Ha det gott och heja Frans!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...