tisdag 24 maj 2016

Snart Irland...

Jag har skrivit här på bloggen kors och tvärs om att jag numera kommer att vara halvtidsarbetare. Förra veckan gjorde jag min sista arbetsdag på mitt gamla jobb och kunde se framtiden an med att jobba 50%. nu på mitt nya och bara det. Nu blev så icke fallet. Det har blivit förändringar på mitt nya jobb som gör att jag from 1 juni ska jobba 70% istället. Så det blev bara en endaste vecka jag fick jobba halvtid, men detta nya kommer att bli bra det också. Jag är ju van vid att jobba heltid, så att jobba 70% kommer att bli kanon. Det ser jag fram emot :-)

Vi har börjat packa så smått. Snart är det dags för vår tripp till Irland för att hälsa på Rebecca och Pete. Det ska bli så roligt att komma dit :-) Vi ska hälsa på Petes föräldrar också som bor ute vid kusten några mil sydost om Cork. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...