torsdag 2 juli 2015

Dagarna rullar på...

Tänk vilken tur vi haft. Sommaren kom när vi började vår semester. De här fyra första dagarna har varit ljuvliga. Igår var vi borta en sväng vid Gyllebosjön så hundarna fick simma lite. Det var första gången i år. Mats simmade lite med Raffe och kastade ut apport som han hämtade. Nu känner vi att det nog är dags att åka till träningarna i Örkelljunga. India simmade också lite.

Idag har vi varit hemma i Hässleholm en runda. Det är ju fördelen med att ha sitt fritidshus relativt nära hem. Man kan köra hem när man känner för det. Mats klippte gräset och jag skjutsade min mamma och sen hade jag lite andra småärenden. Nu är vi tillbaka på Österlen och i vårt "lilla dockhus" igen. Det känns skönt och avkopplande. Jag fick också med mig mitt mobila bredband, så nu kan jag uppdatera bloggen igen :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...