torsdag 14 augusti 2014

TV-rummet...

TV-rummet är långt ifrån klart, men jag ville ändå visa den nya soffan vi köpt. Satsbordet som redan fanns i huset blir soffbord. Det finns ett tredje bord också som TV´n står på nu provisoriskt. Den nyinköpta tv-bänken kommer om två veckor, så den får jag visa upp när den kommit. Sen är det en bokhylla som också ska in i detta rum. Den vet jag inte alls hur den ska se ut. Kanske det bara blir konsoler med hyllplan och några fräcka bokstöd, vi får se. Det finns en hel del riktigt gamla böcker som jag sparat. De hade jag tänkt ha i detta rum. Matta och tavlor ska också upp. Sen har jag funderat på det här med gardiner. Kanske det blir hissgardiner här. Jag tror det hade passat. Får suga lite på det...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...