lördag 23 augusti 2014

Att bo på landet...

Våran fina Raffeman
 Jag är så tacksam för att jag får bo som jag gör. På en gård ute på landet med djur. Jag är uppväxt i lägenhet och ville alltid ha hund. Det skaffade jag nu istället som vuxen, och med råge också :-) Totalt tre newfoundlandshundar har det blivit än så länge. 

Turbo
  Tre katter har vi också. Två av dem följde med i köpet när vi köpte gården. De börjar bli lite till åren komna, men jag hoppas de får vara med oss ett bra tag till. De håller efter med mössen och det behövs på en gård.

Två av våra stallgäster
Hästar är något jag aldrig skulle kunna tro att jag skulle äga någonsin när jag var yngre. Fyra stycken totalt har det blivit under åren. Nu har vi inga egna kvar, men inackorderingarna i stallet duger gott. Det är mycket jobb att ha hästar, så det känns ganska skönt nu att inte ha det fulla ansvaret för hästarna här hemma.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...