måndag 18 augusti 2014

Rebeccas avresefest...

Vi bjöd på en buffé med lite av varje
Jag har inte skrivit om det här på bloggen förut, men våran Rebecca ska bege sig ut i världen. Hon åker till Australien om en vecka. Nästa söndag går planet från Kastrup, så det närmar sig med stormsteg. Efter att hon blev klar med sina studier i Kalmar i juni har hon planerat sin resa. Hon vill iväg och göra något annat innan ekorrhjulet med jobb och vardag här hemma tar vid. Det är långt iväg och vi kommer att vara oroliga och sakna henne mycket såklart, men jag hade samma tankar när jag var i hennes ålder, men jag gjorde aldrig det. Lite släkt och vänner var här hos oss i lördags kväll. En trevlig kväll att minnas under tiden hon är borta :-)

Här är hon med sin Danne och två av hennes närmsta kompisar, Ronja och Linda. Vi får väl se vad hon händer, men går allt bra och hon är kvar där under ett år som hon planerat så åker väl Mats och jag ner och hälsar på henne i vinter. Det kan ju bli spännande :-)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...