tisdag 2 april 2013

Valpens namn...

CleBas Ralph Lauren
Som ni kanske märkt har jag när jag skrivit och berättat om vår nye lille familjemedlem hela tiden skrivit "valpen". Nu tänkte jag avslöja att det är den ende hanen i kullen som ska bli våran. Hans namn bestämde vi tidigt. Ja, det var klart bara efter en halvtimme efter att vi fått reda på att han fötts. Jag hade några förslag, men det var faktiskt Mats som kom på det vi till slut bestämde oss för. Jag kan härmed presentera CleBas Ralph Lauren. Ralph blir ett bra namn. Lätt att kalla på, och redan nu innan han flyttat hem till oss kallar vi honom för Raffe :-)

1 kommentar:

Sandra och njuffen Aske sa...

Vilket härligt namn! Raffe låter väldigt "njuffigt".. :)

Ang. Tic-clips så är det något jag rekommenderar för det innehåller inga gifter så även små valpar och kattungar kan använda det fästingskyddet :) Men på en liten valp tror ajg inte att det behövs då fästingarna är lite lättare att hitta på dem än på en vuxen njuffe där ytan är lite större för äckeldjuren att sätta sig på.. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...