söndag 28 april 2013

En avkopplande helg...

Helgen har varit väldigt bra, ovanligt bra faktiskt. I lördags var vi iväg på konfirmation hela dan och var inte hemma förrän sent på kvällen. Det känns alltid bra med lite andlighet emellanåt, och en trevlig dag och god mat fick vi också efteråt hemma hos familjen B-O. Ibland när man ska iväg blir jag så stressad av det. Man ska klä sig och hinna med så mycket som möjligt innan man ska iväg, men igår kände jag inte alls så. Det beror nog en del på att i fredags skickade jag in vår sista inlämningsuppgift till beskattningsrätten och jag kände mig nöjd med den, så denna helg hade jag i förväg bestämt mig för att ta fritt från pluggandet. Jag hade liksom inget hängande över mig som jag kände att jag måste göra. Jag var "fri" att göra vad jag ville :-)

Mina pioner har kommit upp
Det har varit riktigt härligt vårväder idag. Jag har varit ute nästan hela dan och haft trädgårdsarbete. Clabbe har också varit med och "hjälpt till". Jag hämtade han i torsdags kväll, så han blir här några dar. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...