fredag 25 januari 2013

Lite nätshopping...

Den nya katalogen från Hööks kom idag. Jag fick då tummarna loss att beställa lite grejor till stallet. Bl a sadelhängare, några upphängningsanordningar och spannar. Vi beställde också ett nytt träns till Vanilj. Även om vi har henne till salu, så behöver hon ett nytt. Det hon har är flera år gammalt. Det blev ett som på bilden nedan. Fastän hon är D-ponny så får man köpa storlek Full till henne. Hennes huvud är stort som på en häst, och det är ju inte så konstigt för hon är korsning mellan halvblod och russ. 



Vi beställde också nya ridskor till Rebecca. De var inte så dyra, men eftersom hon inte rider så ofta nuförtiden så får de här duga. Jag kan nog också använda dem fastän Rebecca har en storlek mindre än mig, om jag nu skulle få för mig att rida nån dag :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...