fredag 1 juni 2012

Arbetsveckan är slut...

...och vilket slut sen. Tentan är gjord och det var bland det värsta jag gjort. Jag överdriver inte. Tentan varade mellan kl 9 och 14 och när fem minuter var kvar höll jag på i panik med sista frågan. Jag hann inte gå igenom alla svaren som man vill göra till sist innan man lämnar in. Den förste som gick från salen gick 10 minuter innan tiden var ute. Det var helt sjukt. Jag kände mig som en urvriden trasa efteråt. MEN, nu är det gjort i alla fall och om jag klarat det eller inte får jag reda på nästa vecka. Att behöva göra detta en gång till känns inte lockande, kan jag säga.

Bild från förra sommaren på Rebecca och Carmen
Imorgon ska jag köra tidigt till Kalmar och hämta hem Rebecca och mycket av hennes grejer. Hennes termin är som min också slut och studenboendet där hon bor omvandlas till hotell på sommaren. Som tur är används inte hennes våning som hotellrum så hon slipper tömma allt som många andra får göra. På söndag hämtar vi hem Carmen från där hon varit sen Rebecca började plugga i Kalmar. Vi har ännu inte fått henne såld, så nu när Rebecca är hemma tar vi hem henne och fortsätter att försöka få henne såld här hemifrån istället. Det är svårt att sälja hästar nu. Det är ju ren lyxkonsumtion.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...