tisdag 19 juni 2012

Betalning med lite skoputsning...

Rebecca och Eva-Marie red ut en tur på Carmen och Vanilj ikväll. När de kom tillbaka började de att smörja in tränsen med en bra smörja som Eva-Marie hade. Rebeccas ridkängor fick sig också en omgång. Välbehövligt! Vi skojade till det och sa att detta var betalningen för att Eva-Marie får rida Vanilj. :)

Jag har börjat med min LIA (lärande i arbete) denna vecka. Hela nästa läsår ska vi vara ute i LIA på halvtid och läsa beskattningsrätt på högskolan halvtid. Jag gör en liten mjukstart och är bara ute denna vecka, sen ska jag börja på allvar vecka 33. Min handledare är då tillbaka från sin semester. Alla är så trevliga och allting går bra, men det är såklart mycket man ska ta in och lära sig. En helt ny bransch och verksamhet. Jag har nästan bara jobbat kommunalt i hela mitt liv och nu är detta ett privat företag. Det har faktiskt känts lite skrämmande, men spännande också samtidigt att göra nånting nytt. Det är på tiden...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...