torsdag 14 juni 2012

Chapmans givna platser...

Här hemma har Chapman två platser som han alltid går till när han ska lägga sig och slappa. Den ena är vid kökstrappan, han börjar oftast nedanför trappan för att efter en stund gå upp på trappan och lägga sig där som en dörrkloss så att vi andra varken kommer in eller ut :).

Den andra platsen är nere vid ingången i stallet. Där i dörrhålet har han suttit sen han var liten. Han hittade den platsen direkt när vi fick hem honom. Jag tror det är för att han har så bra koll därifrån över allt som händer på gårdsplanen. När vi kommer med hästarna så sätter han sig upp och drar in tassarna så han inte ska bli trampad.

2 kommentarer:

Labbe sa...

Ja du vet !!
Vi njuffer är smarta !
Somliga slår sig på tummen när ett spik ska i (inte njuffer)och vi njuffer drar in tassarna för att inte bli trampat på.
VEM ÄR SMARTAST?????
Superfina platser båda två. Jag kommer om jag får en chanse.
Labbe o (husse)

Anonym sa...

Jag blir svag i hela kroppen när jag ser bilderna på finaste Chapman!

Puuuschhha på honom.

Kram fråm Kattie & Gus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...