tisdag 5 juni 2012

Jag klarade det...

I eftermiddags var det dags för tentagenomgång för tentan som vi hade i fredags. Alla satt där med hjärtat i halsgropen och våndades. Det var verkligen en svår tenta och jag hade ingen bra känsla när jag gick därifrån, men jag klarade det med bravur. Jag är så glad!! Nu kan jag hålla sommarlov på riktigt. Nu ska jag rensa ut här hemma och fönsterna ska putsas och hagarna ska göras fina. Jag har hur mycket som helst på min "att-göra" lista, men jag är realist, blir hälften gjort så är jag glad. Jag ska hinna njuta också av ledigheten och "det fina sommarvädret "som ska komma" hoppas jag.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Ing-Mari!

Du är fantastikt duktig! Jag hoppas att du är stolt som en tupp och se nu till att unna dig både ledighet och vila. Det är du värd!

Åhhh.. vad jag önskar att jag hade samma mod som du att sätta mig vid skolbänken på "äldre dagar"...

STOR KRAM!
// Kattie & Gus

Pillans sa...

stort grattis och ha en skön ledighet

kram

Anonym sa...

Grattis! Så duktig du är.
Ha en skön ledighet.
Kram Iren Och Labbe

Åsa sa...

Grattis!!! Ha ett underbart sommarlov och njut av ledigheten.
Åsa & Lots of Fun-gänget

Mats sa...

Då kanske maken kan få lite mer uppmärksamhet nu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...