fredag 10 december 2010

En vilodag...

Vanilj och Carmen blev glada över sitt middagshö

En grävandes Chapman. Han är fenomenal på att hitta sånt som han inte ska.

Idag är jag hemma och kurerar mig. Det innebär för mig bland annat vila i soffan och titta på film. Det finns två filmer jag bara tittar på när jag är sjuk och det är "Unga kvinnor" och "Anne på Grönkulla-filmerna". Ni får tycka att jag är konstig, men jag älskar dessa filmer. Jag levde nog på 1800-talet i mitt förra liv :). Jag skulle vilja försöka inreda vårt vardagsrum i den stilen fastän den är mörk och med tunga möbler. Jag får ha det som ett projekt, men jag vete hundan om Mats hade blivit så förtjust. Han vill ha det mer modernt och jag vill ha det mer gammalt. Det får väl bli en mix...

1 kommentar:

pillan sa...

krya kramar kommer här..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...