torsdag 9 december 2010

Fortsatt sjukstuga...

Jag tålde nog inte vår utekväll i Malmö ifredags. Idag har jag varit på vår vårdcentral och tagit halsprov, eftersom jag misstänkte halsfluss. Det visade dock inget, men de gör en odling så får vi se om det visar något. Det gör ont så in i "svärord" i halsen när jag sväljer och hela munnen känns helt slemmig så det förvånade mig att det inte visade halsfluss, men men, det är väl ett elakt virus så man får försöka härda ut.

Imorgon är det fredag, veckans höjdpunkt. Då får vi laga till något smarrigt och kolla på nån bra film (om man nu kan få ner något. En fördel med att ha svårigheter att svälja är ju att man inte äter så mycket. Kanske man kunde gå ner ett kilo eller två på kuppen...)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...