tisdag 21 december 2010

Stjärnor av grenar...

Såg ni på "Jul med Ernst" igår? Han gjorde såna fina stjärnor av grenar. Det ska jag ta och prova faktiskt. Enkelt såg det ut också. Idag har jag jobbat min sista dag för veckan. Imorgon får vi klä granen och planera det sista inför julafton. Kanske jag hinner med att göra en sån här stjärna också, men då blir det modell mindre. En i fönstret på toaletten hade varit fint. Vi får se om andan faller på imorgon...

Ikväll ska jag iväg på julfest med jobbet så jag missar kvällens avsnitt. Jag får kolla det på nätet sen.

1 kommentar:

Vita Lyckan sa...

Vilken trevlig blogg du hade. Hit kommer jag komma igen och läsa!

Och vilken bamsehund! Misstänker att med en sådan bjässe och två hästar så har du lite att sysselsätta dig med! ;o)

GOD JUL!

// Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...