söndag 26 december 2010

Annandag jul...

Arons julklapp till Rebecca. Chapman tyckte de var väldigt intressanta.

Måste visa de fina inneskorna Rebecca fick av sin lillebror. Direkt när hon packade upp dem ur paketet var Chapman där och undrade vad det var för något. De såg nog roliga ut tyckte han. De får hon ha liggande på sitt rum annars är det nog risk att de äts upp :)

Var även en sväng ner om stan i förmiddags för att köpa present till min mamma som fyller år idag. Samtidigt lyckades jag fynda två par byxor till mig själv på MQ´s rea. Två par byxor för 500 kr. Jag har länge velat ha ett par manchesterbyxor, men inte lyckats bli färdig att köpa några, men nu hängde de där och bara väntade på mig så jag köpte två par likadana fast i olika färger. Ett par svarta och ett par beiga.

Sen i eftermiddag var vi och fikade hemma hos mina föräldrar och gratulerade min mamma. Vi fick god fika och glasstårta. Nu är det jobbedag imorgon igen, men bara två dagar. Sen är det nyårsledigt! Som vanligt firar vi nyår hemma hos oss tillsammans med två andra familjer. Det är mer praktiskt att vara hemma hos oss då vi har djuren att tänka på. Vill gärna inte fara hemifrån en sån dag när det smäller så mycket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för gratulationerna :). Om allt går enligt planerna så kommer bebisen lagom till sommaren...

Kram
Kerstin & Nemo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...