fredag 2 juli 2021

Färdigvaccinerad...

Innehåller reklamlänk

Då har vi fått vår andra spruta idag. Känns skönt att det är klart 😊  Jag hade tid kl 10.25 och Mats hade nån timme senare, men vi fick våra samtidigt och det gick så snabbt så vi stannade aldrig i Kristianstad för att äta lunch utan vi åkte ner till Simrishamn istället och åt på "En gaffel kort" nere vid hamnen. Det blev en liten trevlig utflyktsdag i och med detta 😊

Jag känner nu ikväll att det börjar ömma i armen där de stack. Likadant som när man fick första sprutan. Nu kan man bara hoppas på att man inte får några fler och värre symptom.

Nu till något annat. Jag har letat på nätet efter nån prisvärd utemöbelgrupp i teak eller akaciaträ att ha i lusthuset. Det är jättesvårt för nu är det nästan bara konstrotting eller sånt där vädertåligt träliknande material som gäller i alla möjliga former och modeller. 

Den som faktiskt har ett prisvärt bord i den stil och färg jag tänkt är Ikea. Serien Äpplarö har ett klaffbord som jag gillar och som hade passat färgmässigt ihop med allmogeskåpet. Jag kollade lagerstatusen och det finns inte i något varuhus i hela södra Sverige så vill jag ha ett får jag i så fall beställa det på nätet. 


Stolar får jag fundera på 😊

Bord HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...